Niemal każdy z nas ma choć jedno ubezpieczenie. Dbamy o nasze domy, samochody, zdrowie, przyszłość i chcąc je zabezpieczyć, decydujemy się na wykupienie polisy.

Wiele osób przy wyborze ubezpieczenia kieruje się tylko ceną. Rynek daje nam możliwość wyboru i naturalnym jest, że z tego korzystamy. Jednak w przypadku wyboru ubezpieczenia bardzo ważne są też inne aspekty. A przekonujemy się o nich najczęściej w chwili, gdy musimy skorzystać z ubezpieczenia i uporać się ze skutkami jakiegoś zdarzenia, czyli przejść przez proces likwidacji szkody. Wtedy właśnie konfrontujemy swoje oczekiwania z rzeczywistością. Naprawa samochodu po stłuczce, remont mieszkania po zalaniu, zwrot kosztów leczenia po wypadku na nartach w Alpach – to sytuacje, w których nigdy nie czujemy się komfortowo. Dlatego już zawczasu warto przyjrzeć się ofercie ubezpieczenia, aby mieć pewność, że w trudnej sytuacji uzyskamy właściwe wsparcie, a proces likwidacyjny przebiegać będzie sprawnie i bez problemów.

Mądry Polak przed szkodą

Świadomy wybór ubezpieczenia uchroni nas przed ewentualnym rozczarowaniem. A wybierając polisę trzeba wziąć pod uwagę dwie rzeczy – zakres ubezpieczenia oraz standardy kontaktu z ubezpieczycielem w razie szkody. Zakres ubezpieczenia najlepiej dobrać wspólnie z Agentem, który wyjaśni czym różni się tańsza i droższa opcja. Drugim aspektem jest kontakt z ubezpieczycielem w razie szkody. Idealnie jest, jeśli ubezpieczyciel jest dostępny telefonicznie, mailowo, listownie i on line – im więcej kanałów komunikacji tym lepiej i wygodniej. Szczególnie, gdy zależy nam na sprawnym załatwieniu swojej sprawy. Ważny jest także czas reakcji ze strony ubezpieczyciela.
Obecnie, klienci likwidujący szkodę w Warcie, mają możliwość kontaktu z ubezpieczycielem poprzez aplikację mobilną Warta Mobile. To bardzo wygodne rozwiązanie znacznie przyspieszające cały proces likwidacyjny i co ważne – dające klientowi stałą kontrolę nad jego przebiegiem.

Warta Mobile – nowa era w ubezpieczeniach

Z aplikacji Warta Mobile skorzystać może każdy klient, który likwiduje w Warcie szkodę z dowolnego ubezpieczenia indywidualnego – komunikacyjnego, mieszkaniowego, podróżnego, osobowego itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfonu w systemie iOS lub Android. Aplikacja pozwala w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody w Warcie. Na bieżąco można sprawdzić w swoim smartfonie na jakim etapie jest sprawa i kontaktować się z likwidatorem. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą. Wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu (prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego itd.), czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Nie trzeba więc niczego skanowa, faksowa, czy iść na pocztę. Teraz do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń: tel. 532 283 554
lub przyjdź do agencji ubezpieczeniowej:  Polisalomza.pl, 18-400 Łomża, ul. Konstytucji 3 Maja 2A lok.56